- Denne begivenhed er allerede afholdt.
Hallo-Viin Smagning d. 30/10 kl. 17-19 i Farum 🦇

Vi byder atter op til vinsmagning i Farum, og det kommer til at foregå d. 30/10 kl. 17:00-19:00 – her vil vi servere skræmmende gode vine til uhyggeligt gode priser.
Hallo-Viin-salget finder sted:
- I Farum torsdag d. 30. oktober fra 17:00-19:00 – adresse: Gedebakken 12, 3520 Farum (hos Steen Thaarup – ny medejer)
Selvom vi lægger op til uhygge, forventer vi dog at afholde et megethyggeligt arrangement, så lad jeres kostumer blive derhjemme.
Vi kommer til at åbne lidt forskellige vine, som vi plejer, og du kan forvente vine fraCarvinea, Marsaglia, Peter Zemmer & Tenuta Stella – og hvem ved, måske vi også åbner noget Alberto Voerzio.
Derudover vil vi naturligvis servere lidt aperitivo til smagning af vinene, så det er altså bare med at komme forbi!
Vi glæder at se mange kendte ansigter fra området, og håber på nye kontakter med interesse for god vin med kant og historie til skarpe priser direkte fra Italien.
Tag gerne en ven eller din nabo med.
De varmeste vin-hilsener,
Claus, Patrick, Simon, Steen & Steen